Så trött !

Det var ett tag sen!
Har mått sådär på senare . Trodde det började gå uppåt men nu är jag inne i en svacka igen. Väldigt mkt ångest! Blir helt galen av vad tankar kan gör mot en. Man mår fysisk dåligt av allt tänkande även psykisk of course!
Denna vecka har det varit mkt jobb kan jag tycka.
Måndag, onsdag , imon( fredag) och söndag dock halv dagar men det känns.
Blev sjukskriven ytterligare 4 v på halvtid, känns skönt att ha stöd från både läkare och psykologen. Jag vet att jag pressar mig själv för jag vill men jag vill för mkt det är då det kan bli helt fel.
Men tröttheten blir jag inte av med! Blir galen känner mig extrem trött på morgonen och en stund där efter efter ca 15 tiden börjar jag piggna till för att efter nån timme bli trött igen. Det är där mins dödsångest kommer fram . Usch tycker det tom känns jobbigt att skriva ner det!

Får bli flitigare på att skriva ner mina tankar då jag känner att på senare tid har jag mkt jag vill få ur mig!
Nu är jag så trött så det blir gonatt!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Kram till dig Mia.......



Fortsätt orka och skriv av dig när helst du känner/behöver det.....



Kramar Ulle......

2012-04-21 @ 19:40:17
URL: http://ullez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0