Trött trött trött

Har varit ett par jobbiga dagar, då Andreas är i Norge och jobbar och jag är själv med barnen sen i söndags. Psyket pallar inte mkt längre. Fick dubbla dosen lugnande igår. Hade för mkt ångest och har mått allmänt kasst.

Tröttheten är fortfarande där trots att man sovit från 11-12 igår kväll till ca halv åtta idag , ostörd sömn. Det är ganska många timmar men ändå känner jag mig sjukt trött. Har suttit och gäspat konstant sen jag vaknade och kroppen känna som spagetti . Fick en Vc tid om ca 2 v pga av min somnande hand så ska passa på att ta upp mon trötthet.

Jag får ju för mig att jag är dödssjuk att jag har cancer eller nått. Jag vet att det låter konstigt och löjligt men kan inte hjälpa det.
Ska försöka få i mig lite lunch sen kl 15 är de tis hos doktorn med maxi. Fan vi är kända där nu haha
Maxi ska dock dit pga av sitt tal. Så vi får se hur det ter sig.

Sova nu eller eeh jobba menar jag usch'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0