Det snöar...töar :)

Faaaan vad tider går snabbt!
Det är exakt en vecka till Julafton. Den hemska dagen på året. Jo jag är inget fan av julhelgen överhuvudtaget.
I dagens så handlar allt om vad man får och hur mycket. Julen handlar om familjen och vara med varann. Men dagens materiella samhälle så handlar det om att få de dyraste julklapparna.
Jag kanske är bitter, för att jag ogillar julen, så firar vi den för våra barn. Om barnen fick välja skulle de få hela Toys R Us om de så fick.
Men nått får dem väl av oss ;)

Jag kan nog säga att jag är ensam om att tycka att det är skönt att snön smälter!
Jag vill ha vår nu! Sol, värme, fågelkvitter ! Längtar!
Nu blir det att jojbba några timmar innan det är dags att hämta hem barne.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0