Regnig helg

Vilken dag! Helt slut nu när jag la mig i sängen. Har bakat bullar idag. Tänkte säg att jag varit ganska produktiv men har bara bakat bullar idag!
Eller ja färgat håret med! Gjort sallad till maten. Känns som jag gjort mkt mer än det där iaf!

Vaknade förkyld, även Maxi blev det idag. Feber båda två skönt att den ligger strax över 38 på oss båda.
I morgon skulle det bli fint, får hoppas det då helgen har varit regnig och grå:/
Jag börjar jobba på tisdag , vilket aka bli nervöst men spännande.
Som tur är mjukstartar jag och jobbar några timmar.
Lördag spelar mannen fotboll så kolla på turneringen ska de bli och grill:) frågan är om vi kommer att ha gäster eller inte beror på om grabbarna vill vara här. Det märker vi.

Nu ska jag blunda mina ögon och försöka sova.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0