Solen skiner men inte alltid hos mig

Våren är här! Ibland iaf.
Idag är det fint väder vilket är skönt, dock jobbar man till 4 idag men men ledig i morgon .
Förhoppningsvis är det fint nästa helg då jag är ledig.
Har haft lite upp och ner dagar. Idag känns det sådär igen. Som en liten klump som sitter på bröstet.

När läkaren sa till mig att det skulle ta tid att må bättre trodde jag inte henne först men efter nästan 3 mån förstår jag att detta är inte något att leka med. Man går på antidepp och även ångestdämpande och ändå mår man inte riktigt ok än.
Jag är en sån person som håller masken jävligt bra men vissa som känner mig väl märker direkt när jag mår dåligt.
Iaf så försöker jag läka mig själv. Då det är fortfarande en massa i skallen som surrar runt är de inte så lätt. Psykolog samtalen hjälper lite iaf.

Well thats life eller? Man kanske ska vara glad att man är vid liv och barnen är friska och växer. Man klart sig alltid på något sätt. Jag har fått i princip klarat mig själv sen jag var 17 .
Men när det är psyket som mår dåligt är det fan inte alltid lätt att vara tuff.

Ska försök göra lite nytta här på jobbet så man kan hoppas tiden rinner iväg snabbt så jag får vara med mina killar hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0