Ingenting gjort

Tisdag och en "barnledigdag" Kan man säga. ungarna vart på dagis från 9-14. Eller jag halv tio, då "vi" försov oss. Så morgontrött människa finns inte än vad jag är.
Iaf, jag tänkte att jag skulle ha en lugn dag, städa i lugn och ro utan skikande barn, även ha en sådandär hemmafru perfekt tillvaro.
Men fan det är ju långt ifrån verkligheten. Finns inget som är perfekt på de viset, finns ingen.

Så kom hem, köket var K A T A S T R O F. Åt frukost, vilade i soffan, råkade somna vaknar en timme innan ungarna ska hämtas.
Inget gjort, köket såg fortfarande hemskt ut, skit överallt. Fy fan vad hände med att jag skulle vara effektiv idag?
Varför bara inbilla sig?

Well hämta barnen, skrik och gråt mellan varven, även får man höra " Du älskar inte mig mamma!!" För att ungen inte fick en glass. Vilket han fick ändå sen för att jag orkade inte höra hans gråt.
Hemma laga mat, ungarna "städade" sitt rum. De gömde sig i Sonens loftsäng och spelade Nintendi 3DS. Japp!
Nu har vi ätit och hemmet ser för jävligt ut!
Men mannen är hemma och hjälper mig ;)
Livet är ändå rätt härligt! Ska iaf fortsätta med dammsugningen, tycker man får dra den där apparaten stup i kvarten alltså!
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0