Saken är biff!

Saken är biff!!
Gillar uttrycket, men vad betyder det egentligen? att det är köttigt?
Varmt? Tjockt?
Inte en aning iaf, Sånna dagar som denna där det är kallt men solen skiner är faktiskt helt underbara.
Kan säga att mitt sinne mår mycket bättre idag än vad det gjorde för några månader sen, men har fortfarande en bit kvar för att vara helt återställd.
Finns saker där jag fortfarande har svårt att komma över, kanske aldrig kommer över men det är kanske mer att acceptera?

Ska snart åka och hämta ungarna från dagis, tror vi är ute och leker i solen försöker ta några bilder som jag kan förstora upp och hänga upp?
En sak har jag lärt mig under min "period" jag har haft eller har.
Man vet verkligen vilka som är ens riktiga vänner när man mår som jag gjorde.
Tack för det <3
Anyway får jag ta tvätten innan jag hämtar goa (trötta?) barn.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0