Nittonde september tvåtusentolv

Det var ett tag sen jag kände att jag kunde skriva av mig. Saker och ting verkar bli bättre.
Livet känns enklare, men det finns vissa motstånd..än.
Jag försöker se framåt, se saker positivt, men det finns något som håller mig tillbaka. Men jag lever en dag i taget och försöker njuta av dagen varje dag!

Barnen växer, man åldras. Men det är okej... Än så länge. Ibland blir det jobbigt, då är det skönt att man har någon som man kan prata med. Mannen har varit ett stort stöd för mig. Utan honom hade jag inte fixat detta.
Iaf, ska hålla det kort och lämna inlägget med ett citat;

" Im pretty , but im not beautiful. I sin but im not the devil. Im good but om not an angel"

/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0